Cursus Deens in Amsterdam

  • Lene

    Wil je graag Deens leren, in een kleine groep (min. 4, max. 6 deelnemers) ?

    Op de maandag avond, in Amsterdam Oud West, start ik vanaf april opnieuw een cursus Deens voor beginners. Ben je geïnteresseerd ? Stuur dan even een mailtje !

  • Hedske Vochteloo

    Beste Lene,

    Ik ben erg geinteresseerd in de cursus Deens die u gaat geven.

    Ik zal mezelf even voorstellen:

    Mijn naam is Hedske Vochteloo, ik ben 23 jaar en ik woon in Amsterdam Zeeburg. Vanaf mijn vijftiende heb ik in Denemarken een vakantiebaantje gehad in Oster Hurup. Sinds mijn twintigste ben ik helaas gestopt dit vakantiebaantje, maar ik heb nog wel een paar vrienden in Denemarken en ik ga regelmatig naar hun toe.

    Ik spreek al een klein beetje Deens, maar ik zou gewoon graag een goed gesprek kunnen voeren met mijn Deense vrienden.

    Verder heb ik nog een paar vragen over de cursus:

    Hoeveel vraagt u voor de cursus, hoelang duurt de cursus en wanneer begint hij?

    Alvast bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet, Hedske Vochteloo.

  • Geesje

    Hallo Lene,

    Ook ik ben zeker geinteresseerd in deze cursus!

    Vooral omdat het in een kleine groep met beginners gaat en in Amsterdam.

    Ik werk voor een Deens bedrijf en hoewel de voertaal Engels is, wil ik graag Deens leren.

    Graag ontvang ik meer informatie van je over de cursus. Eigenlijk dezelfde vragen die Hedske Vochteloo ook heeft.

    Alvast dankjewel voor een reactie.

    groetjes,

    Geesje

  • Lene

    Hoi Geesje. Ik stuur je heel graag meer informatie over de cursus, maar ik heb jou e-mailadres nog niet. Vriendelijk groet, Lene.

  • nicolai

    Hoi Lene,

    Ik ben op zich geinteresseerd in een beginnerscursus Deens. Voor mij komt het nu wat te vroeg en in mei ben ik 3 weken op vakantie. Maar ik kan me voorstellen dat je later in het jaar misschien nog een cursus doet?

    vr groet Nicolai

  • Louise Poulsen

    he lene,

    Ook ik en mijn vriend zijn geinteresseerd in een cursus deens, alleen zou het voor mij ook pas mogelijk zijn vanaf half mei. zijn jullie al begonnen en komen er meer cursussen dit jaar?

    Ik ben zelf deense, heb altijd in nederland gewoond, dus spreek weinig deens, Versta wel het meeste, maar zou zo graag wat meer deens willen spreken. Graag hoor ik van u.

    met vriendelijke groet, louise

  • Lene

    Hoi Louise, bedankt voor jou reactie. Als je mij even jou e-mailadres opstuur, kan ik jou een antwoord geven, maar helaas werkt het prikbord met een 'no-replay-email adres, waardoor ik alleen op deze manier jou kan bereiken. Misschien kan je mij beter rechtstreeks mailen: deenned@hotmail.com Vriendelijk groeten, Lene.

  • Lene

    Hoi Nicolei, bedankt voor jou reactie. Als je mij even jou e-mailadres opstuur, kan ik jou een antwoord geven, maar helaas werkt het prikbord met een 'no-replay-email adres, waardoor ik alleen op deze manier jou kan bereiken. Misschien kan je mij beter rechtstreeks mailen: deenned@hotmail.com Vriendelijk groeten, Lene.

  • louise

    Beste Lene,

    mijn emailadres is louisepoulsen83@yahoo.com. Graag hoor ik wat je plannen zijn.

    met vriendelijke groet,

    louiseLene schreef:

  • Miluska

    Beste lezer,

    Tijdens het googlen met de woorden cursus deens Amsterdam is deze pagina verschenen. Ik zie alleen maar berichten van mensen die ergens een reactie op hebben gegeven, maar ik kom niet bij de achtergrondinformatie. Ik begrijp uit de berichten dat u lessen Deens geeft, als dat klopt dan zou ik daar graag meer informatie over willen hebben. Zou u mij hierover terug kunnen mailen? Alvast bedankt.

    Groeten,

    Miluska.