Denemarken

  • sandra

    hee allemaal!

    hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik niet meer, maar wel met een reden..

    ik ben n.l met een werkstuk bezig over Denemarken. Ik zit in het laatste jaar van de middelbare school en dit is dan ook een erg belangrijk werkstuk. Mijn nichtje is hier een jaar komen wonen, zij komt uit Denemarken. Vandaar over dit onderwerp. Zij gaat hier ook het examen doen, wat toch best lastig voor haar zal worden. Gelukkig komt ze oorspronkelijk uit Nederland en kan het dan ook wel een beetje spreken. Op dit moment is ze weer voor een paar daagjes naar Denemarken, waar al haar familie, vrienden en ook haar ouders nog zijn. Ze had beloofd om wat materiaal mee te nemen en dat ik dan alvast een begin zou maken. Ik heb al aardig wat informatie bij elkaar gescharreld, dat gaat al de goede kant op. Om precies te zijn doen we het over de verschillen en overeenkomsten van Denemarken en Nederland. Daar horen weer deelvragen bij. Dan hebben we het over cultuur, klimaat, de taal, geschiedenis etc etc..

    Nu was mijn vraag of hier ook mensen zijn die veel van Denemarken af weten en informatie hierover beschikken. Natuurlijk komen we al een heel end met mijn deense nichtje, maar er moeten bijvoorbeeld ook interviews instaan o.i.d.

    Misschien of hier ook mensen zijn die dan een paar vragen kunnen beantwoorden of wat dan ook.. Alvast bedankt!

  • sandra

    P.S:

    of eventueel handige sites over Denemarken..

    zouden ook goed van pas komen ;)

  • Julz

    Fell out of bed felenig down. This has brightened my day!